Friday, December 4, 2009

Award and Merepek ;P

Helloo:minimo_13:

Cet cet,perasan tak?1244878532-144918Makin lame post aku makin bosan la.1236428949-178747Doraemon ni pon tertidur bace post aku.Tak de cerita yang menarik langsung:simerah12:Cuti sekolah ni aku tak buat pape.Cume tau makanmakan239,minum42,online20090623c10,tido20090519b06.Tu je la keje aku satu hari.Macam ulat bulususpiciousHuhu..:simerah9:Ok lah!Nasib baik dapat award yang dapat menceriakan hidupobreketayat gile boleh bla!cbreketAward ni dari Byna.Kawaii kah blog aku nidseruMemang pon..Orang lain tak boleh lawan:minimo_38:Perasan gilokserumrhNasib baik ade pakwe ensem penyeri layout kat atas tu.Hehe88Anyway,thanks bynaCheer

divider3

Aku dah lame tak menulis tautulis2Tadi aku try la tulis karangan merepek + sengal118Tengok tengok tulisan aku dah jadi burok gile2seru:simerah7:Pegang pensila244324f8c884587405df6225e47647epon dah tak btol20090519b02Berlatih lagi!Berlatih lagi!Pantang cucu cicit Tok Cik mengalah sebelum mencuba53Aeyah Haikserukaler

Dah mule kerepek merepekpelangi3Tapi aku tak mo blah lagiserugerak

Tahun depan dekat sekolah,aku jadi pengawas PRS!Pembimbing Rakan Sebaya1249623092-944125Aku tak tau nape cikgu pilih aku?Adekah aku menunjuk kan sifat kawan yang prihatinsoalDushseru2seru2Perasan lagikilat3Kalau sesape yang tak tahu ape tu PRS,sile cari maklumat sendiriloveAla..PRS ni yang pakai vest purple25Dekat sekolah aku vest purple,skolah lain tak tau la plakconfused

Tapi,mulai esok(kot?)aku akan belajar bersungguh sungguh tuk UPSR tahun depanserucomel:simerah1:Semangat untuk tahun depanserukaler
:minimo_40:
divider4
EsokserugerakEsokserugerakEsok hari besarserugerakEsok bersamaan lima/onezero/zero9 ade cerita High School Musical tigaserucomelAku bukannye minat sangat cerita die.Geli dowhurghKejap kejap cium,kejap kejap kisskissAku suke lagu die je.Bestseru2Terutama skali A Night To Remember20090519d01Oh yeahserukaler82Ok lah.Sekarang betol da mengantuk.Nanti jadi panda kepala teleng plak.Bye!
:minimo_37:

3 onigiri:

benacomey ^ u ^ said...
This comment has been removed by the author.
Anis Farzana said...

same same! :D
oh,ade award baru plak?rajin nye.. ;D

benacomey ^ u ^ said...

Ofkos~~~(ceh!)