Tuesday, May 11, 2010

Apsal bosan sangat aa?

Nak tanye,post aku,sejak kebelakangan ni,boring tak?Mesti boring kan?Aku sendiri bace pon nak tertidur dah.Bace pon tade perasaan..Pasal?Layan lagu Bonamana je..Mata pandang screen komputer.Kepala da pergi tempat lain(korea kot :P)Merapu sudaahh..
Ehee..Baby menguap comel tak? :P

So,ade cara nak buat post yang menarik daboooommmmmm sikit?Ade?Kalau takde,jangan marah aku sebab post boring.Ok? ;)

Ok siyes,Periksa da dekaattt sangat.Just around the corner gitu gitu..Nanti ade periksa pertengahan.Lepas periksa pertengahan,terus Periksa Percubaan UPSR yang pertama.Diulangi yea kawan kawan.Periksa Percubaan UPSR.Penting tau percubaan ni!Tapi aku pon tak tau la ape yang penting sangat.Mak aku yang kate.hehehehe..

Tapi..
 
Kenape aku still online melebihi masa?

Why?Sebab aku malas la.. (>^_^)> =_="

Okeh.Tak mo buang masa cakap pasal pelajaran.Pening kepala ooo.. :P

Now,untuk hilangkan stress,aku akan pot pet pasal Super Junior.Muahaha..Da berapa post dah yang berkenaan dengan SuJu?Gasaklaaa
Aku nak mintak tolong korang boleh?Pleasseeee la.Pleasseeeeee..

Dekat mane ea.Korang beli EPOP malay punye version?Aku naak sangat..Aku nak sangat yang bulan Mei punye.Ade poster Super Junior bapak besar waa cakap sama luuu..Kawan aku da beli..Jeles owwhh..Aku nak pegi tesco nak beli buku tu.Tapi mak aku tak kasi meehh.. :(

Huhuhu..
Blog aku nii..Bukak bukak layout same.Boring arr..Nak tukar malas.hehehe..

1 onigiri:

Anonymous said...

ohh epop ehh??
saye selalu bli kat kampung jea....
saye beli dari awal penerbitan majalah tu lagii ...
but kalau nak carik carik kat kedai buku NEWS ...biase kat shopping2 besar ade kedai tuhh...