Friday, May 7, 2010

Kenangan =_="

Ceh kenangan konon.Hidup baru 12 tahun.Da pikir camtu.Gillosss

Apsal selalu masuk gambar leeteuk?Biar la.Sukati aku la.Aku suke gamba ni,die pegang baby..comel oohh..(baby tu okeh~)I prefer kyuhyun. :P

Meh sini aku masuk gamba daja 5.Daja 4 aku mane penah pegang kamera..nak on komputer pon tak reti.

Mase daja 5 best ohh..Tak banyak tekanan.Tahun ni..tiap tiap hari kena buat karangan.Tahun lepas farah,nuryn n yuni skolah agama dengan aku.Tahun ni tak.Tahun ni aku sorang.Ustazah ajar,aku diam je.Sedih tau.. (=_=)huhuhu..

Ok..Get Ready..START!

Oh..Uhuk!Tahun ni jamuan skolah agama mesti tak best.. (TT_TT)

Hukhuk..

Kucing nuryn;garfield.Comel tak?Hehhe..tak de kene mengena. :P

Rinduuu.. =_="

Hukhukhuk!! :((:((:((

Dah dah.takat ni je kenangan aku.Yang lain aku malas.Hehehe..U know me.. :P
Babai humans!
Eh eh korang!Album keempat SuJu kuar 13 Mei ea?A...nak mintak abang yuni tolong belikan a. :P Abang yuni dekat korea skang ni.Aku da tengok teaser album keempat tu.Hot yaawww~

2 onigiri:

pom-pom solehah said...

Haha..boleh je..harap2lah mase dorang melancarkan tu abg aku nampak..haha..boleh abg aku tolong beikan..:P

Anis Farzana said...

wei siyes nii...kalo abg ko sempt ade kat situ,tolong la.i beg u.soh die beli 2.nnti aku bayar lebih 5 rgt.ok? :P :D siyes ni!