Tuesday, May 4, 2010

Are You Challenging Me?

Tajuk macam marah.Tapi letak gambar leeteuk :P Biarla.Hehehe..Comel what gamba ni.Kekeh..Gatal gillooss

Ok ok.Aku tengah marah.
Aku marah dengan sape?
Mane boleh bagitau.. :P
Tapi aku marah takde la nak melenting dekat orang tu
Just rase tercabar wei..
Makin hari aku makin tercabar
Makin hari makin ramai pencabar
Tau la aku cantik :P
Tapi dalam banyak banyak pencabar
Ade dua orang yang paling aktif
Heheh..
Korang faham tak aku cakap ape?
Aku nak bagitau
pencabar-pencabarku,
I know better than u
Sori kasar sikit
Tapi aku tak tahan
Kalo aku bole tahan
Tadenye aku nak tulis post mengarut mencarut ni :P
Tapi ann..kalo korang tau
kenape aku rase tercabar
Mesti korang gelak
Ni benda remeh je
Tapi bagi aku besar
Ah gasakla..

Tapi aku agak happy
Pasal keputusan periksa aku naik mendadak :D
Weeeee~ :D

Eh eh,kebelakangan ni,aku suke la tengok n dengar video klip Super Junior-It's You
Best oo.. :P

Best?Hahaha..
Sori la buat pencabar aku tu,kalo aku terkasar(mmg kasar),n korang terasa.Mintak sorry sayangs.. :) But hey..come on..What do u think i am?Kopi taik musang?Atau coklat perisa cili?

1 onigiri:

pom-pom solehah said...

Aku ke??Huhu...yela...Kalo aku nnti aku takkan bawak sume gambar suju tu...