Sunday, March 14, 2010

Tukar!Tukar!

Sushi!I hate sushi u know?

Assalamualaikum!


Aku rase kan..
Aku nak tukar layout la..

Bukan ape
Aku bosan la dok menghadap layout ni
Agak tak puas hati dengan layout ni

Aku nak tukarr..
Tapi tak reti!!
Aku teringin nak buat cam Kak Balqis punye tu
Atau macam Najwa punye tu

Cerewet betul aku nii..

Tappiii..
Aku nnaaaakkk sangat header transparent
Photoshop da ade tapi
Tatau buat maa..

Sesiape yang baik hati tolong la aku ea?
Nanti aku hantar coklat dekat rumah die
Plssss..

Sori la kalau aku cerewet..Huhuhu..
Orang lain best best cuti,daja 6 kene pergi sekolah.Huhuhu..(=_=)

p/s:post aku makin lama makin boring plak.Tade idea beb..

7 onigiri:

Najwa said...

hmm..Najwa boleh tlg..tp hari jumaat la..darjah 5 pun skola gak..

Anis Farzana said...

nak tolong?baik hati.. terharu..terharu..(TT_TT)dekat ym ke?

Najwa said...

boleh la..haha..nnti jumaat ye...

Nuraina Fathinie said...

Sushi sedap la! =___= hehe.. saje menyinggah.

Anis Farzana said...

x sedap!x sedap! :P
tak pe la..lain org lain lidah. :P:P

LiLi18 said...

sy nk tolong anis camne nk buat header transparent..klu sudi sila layari k tapi ni bukan blog sy.Cari2 je
http://oh-so-lovelisa.blogspot.com/2009/12/tutorial-make-header-transparent-with.html

Anis Farzana said...

thanks!!love uu!!! :D