Thursday, March 11, 2010

Mengong,,

Helloo!How Are You?Ogenki desuka?Annyeong hasimnikka?
Ini entri mengong.
U know what is mengong?
Sape kesah kau tau ke tak.*jahat..jahat..*

What's wrong with me?
U ask yourself.
Muahaha..

Wei.KAU
Bukan KAU yang tengah baca blog aku ni..
KAU tu ialah kenalan aku kat skolah
Name die *TUUUTT*
Tak mo bagitau

Huh!KAU!
Apsal kau gedik sangat ah?
Gedik sikit takpe.
Tapi ni dah gedik lebih lebih ni
Macam babun bontot merah kan ko ni?

Sukati kate kawan baik aku setan kan?
Abis kau tu tak setan?Hah?
Dah la playgirl.
Banyak main dengan laki
Semua laki ko kate ensem kan?
Ntah ntah lembu pakai skirt pon ko kate lawa

Aku nak KAU tahu
Aku bukan sengaja nak ejek ejek ko ni
Tapi ko tu,mulut tu jage ar sikit.
Celupar gilak ko ni
Cakap banyak
Tapi tak penah jaga hati perasaan orang

Okeh okeh.Aku tau KAU tak baca blog aku
Saje je luah perasaan sikit
Tapi kalau KAU baca.
Sedar sedar la sikit..

Dah la dah la.Babai..
esok ade pertandingan nasyid.Lagu Apa Yang Kau Tahu.Hehehe..Tade practise manyak sangat.Cukup2 je.. :P

4 onigiri:

TYRA BLOG said...

sbr laa yer.. boikot jer bdk ukh.. hehehe....

Anis Farzana said...

thanks..thanks..
btol3.gedik je lebih
baik x yah kawan :P

pom-pom solehah said...

hish..aku pon x suke la...ingat ko sorang je???jangan harap aku nak suke die

nabilah said...

Yeah ! Boikot BELIAU . ;P
Kenape x lembu pakai bikini ?
Lagi dahsyat ! HAHAHA XDD