Tuesday, March 23, 2010

Nak Henpon!! :(

luvAssalamualaikumluv

Korang.Korang ade henpon tak?
Nak pinjam boleh?Hahaha..*soalan maut*
Korang mesti ade henpon kan.. (=_=)
Aku tade..


Sebenarnye aku tade la kisah sangat pasal henpon ni
Tapi tapi tapi,bile aku kate aku tade henpon
Mesti kawan aku jawab
"La?Ko tade henpon ke?Tipu.."
Ceh X(

Aku tak kisah la henpon mane mane pon
Asalkan ade
Tapi,aku teringin nak pakai henpon Sony Ericsson ;P
Kalo boleh nak yang macam ni.Hehehehe..

Cerewet btol aku ni XP .Tapi mesti la nak henpon yang boleh masuk lagu kan...

Aku jeles ar ngan henpon farah.Cantik wooo.. ;)
Ni la jenis henpon farah.Die punye warne purple tu.Lawa kan..?

Sebab sebab aku henpon ialah(ada empat) :

1.Senang nak komunikasi
2.Boleh dengar lagu :P
3.Nanti kawan kawan tak ejek
4.Semua orang ade henpon :P:P

Nak henpon!Nak henpon!Aku mahu henpon!
Aku dah score 5A dalam ujian bulanan ni.Tak kan la tak boleh mintak henpon?Kan kan kan?Lagipun,5A ni bukan 5A atas pagar.Ade tiga pelajaran yang aku dapat 90% ke atas.Kena pujuk ummi beli henpon ni..



6 onigiri:

nursyamimi said...

wah,tahniah 5A! nanti wat lagi bagus dalam UPSR eh.

Anis Farzana said...

thanks! :D

Sabrina said...

tahniah dpt 5A..good result dpt henpon...!Hehe..suke henpon Sony,erk?
Akk nye phone sebijik mcm wne pepel tu tapi yg akk nye wrne hitam lah..

kyuhyun ;D said...

handphone tu mmg aa lawa. tapi da lame. kalo nk beli. beli aa yg baru punya. bru aa berbaloi. :D

LiLi18 said...

hebatlah anis dpt 5A..ke atas pulak tu.sy dpt 2A je!Harap buat yg terbaik lagi n dapat henpon tu k!!

Una Ehem Ehem said...

hehe..
una lgi laa..
stiap taon dpt 5a x de pape pun dpt