Wednesday, September 16, 2009

Nuryn Oh Nuryn

Peringatan bersama:Entri ini adelah entri buang mase anis.Kalau nak bace boleh,kalau tak nak pon tak pe.Tapi digalakkan bace la.. :P


Kenape dekat YM tak ade orang on?Mane nak on nye..semua orang dekat sekolah.Anis je yang tak pergi.Bukan ponteng k!Anis terlewat bangun.Sedar sedar je dah pukul 8:30 pagi.Anis tidur lepas sahur tadi.Tak sangka plak boleh terlajak tidur sampai macamtu sekali.

Ini ade lagi seorang rakan ponteng anis.Nuryn!Alasan nye pon same macam anis.Lambat bangun.Oh nuryn,kami memang sehati sejiwa!:P Ini la rupe nuryn.*sila klik untuk tengok dengan lebih jela ;)*

Nuryn ni anak Zainal Ariffin tau..Ala..yang pengacara Misteri Nusantara tu.Tapi nuryn ni baik.Die tak berlagak.*kembang hidung nuryn* Nuryn ni jugak peminat Yui.Memang minat sangat la..Anis tak minat Yui..I'm a big fan of Mai Kuraki! :DCepat cepat undi!Mane lagi lawa?Kalau nak dengar lagu die..Anis bagi salah satu je la.Tak kan nk bagi semua lagu die kan?

Yui-Goodbye Days


Mai Kuraki-Time After Time


Undi!Jangan tak undi!

Cet cet..ni macam dah terkeluar tajuk je..Lantak la!


Tadi anis chat dengan nuryn.Entah ape yang kitorang sembangkan.Macam macam!Anis tak pasti..gambar tu boleh besarkan ke tak.Korang try ry sendiri la.Nampak perkataan Ilman dalam tu?Nuryn..kantoi..haha..Anis dan nuryn selalu bagi lagu dekat ym.Kitorang copy embed code lagu kat youtube,patu bagi la.Nuryn tak habis habis dengan lagu yui nye manakala anis plak tak habis habis dengan lagi Mai Kuraki nye.Sehati sejiwa..Ceh!

Kite tengok..ape reaksi nuryn kalau die bace entri ni.Anis yakin..nuryn tak kan bace.Nuryn bukannye rajin bukak blog anis.Huhu...


2 onigiri:

cewek muslim :) said...

eh2. cute nyerr ! hik3.

Anis Farzana said...

nuryn cute kan? :P
kalau nuryn bace komen ni..mmg kembang hidung.;D