Tuesday, March 22, 2011

Kucing,Bear.Siapa Comel?

Assalamualaikum dan salam sejahtera :D *ciwaah gaya politik gitu 

Dah seminggu lebih tak update kan?Sabar sabar.Jangan menjerit jerit.Saye tau la saye dirindui.Muahaha *korek hidung Balik kampung la weh.Aku kan cucu yang baik hehehe.Banyak jugak benda menarik yang aku buat dekat kampung <== tipu Tapi aku tak nak update pasal tu sebab tak tau nak cerita pasal ape dan aku sendiri kurang pasti nama jejaka jejaka sedara sedara aku dekat Kelantan*tadi kate cucu yang baik? xD

Oh yeaah tadi sepanjang koko adelah hujan okeh xD Dan paling syiook cikgu fotografi tak ada muahaha tak payah la i hantar gambar tersebutt. xD Kalau hantar pon mesti kakak abang senior tu gelak gelak dengan efek guling guling atas lantai dan sesak nafas.Jadi untuk selamatkan mereka dari mampus(?) baik tak payah hantar.Okehh merapu sudah.Hehehe

Tapi Farah,Kinah,Nadira n Fazliyana kate cantik.Hahaha you pump my buttock eh ape bahasa inggeris untuk kebang bontot?Hehehe

Okeh nak dijadikan cerita,haritu balik rumah nenek dekat Jengka,Pahang.Dan lihat apa yang ku temui *lagi ayat buku teks


Aww tak ke comel sangat.Ika panggil die Comel ke Hitam ke Cotam ke Bulat ke i tatau.Tapi saye bagi nama Kyuhyun boleh tak.Hehehe atau Donghae.Atau Sungmin.Atau Anis sebab die kan comel macam saye Atau Black Hole ala ala starwars gitu Hehehe. Tapi kucing ni bukannye kesah pon die dapat nama apa.Kalau orang panggil kucinggilersawanbusit pon die menyahut jugak.kot.Hehehe.

Kyuhyun*tetiba ni suke bergesel je.Suruh tangkap tikus malas.Tau makan tido manja gesel gesel je*sikit punye kejam pemikiran Hahaha kasihan beliau dah la kecik lagi diumpat sebegini rupa Hakhak.Eh eh tapi Kyuhyun pujaan hatiku yang sebenar tu MAN tau.Pakai spender LV lagi.

Kesimpulannya,aku suka kucing tapi nak jaga adalah tatasayonarabaibai Hehehe *tetiba kesimpulan

Dann ini aku punye GulaManis yang lagi satu


Miss Reben aku :D Ceh tetiba waktu tulis post ni taruk nama Miss Reben.Padahal sebelum ni pakai tembak je sebut 'bear pink' atau 'bear pakai bow tie' atau 'bear ayahli kasi tu' atau 'bear biasa'.Bersimpatilah pada beliau.Hehehe.Tapi for some reason aku suka bear ni padahal berterabur bear cantik cantik dalam rumah ni kalau nak bole kutip tepi lemari tu*cewahh Mungkin sebab die ade pakai bow tie tu.

Sayang memang sayang.Tapi takde la jaga sangat ponn.Kekadang tu buat lapik bontot pon sedap jugak. Jadikan bantal pon aci jugak.Ade mase buat lap kaki*siyes nii Ade mase buat lap lotion tertumpah.Dan macam macam lagi kerja beliau.Sekali lagi,bersimpatilah.Eh tapi stil hensem menawan cantik tau.


Haa bergaya tau.Hehehe nak je aku potong reben die tu buat jahit kat tudung Kahkahkah okay tak lawak :P

Teringat lagi dulu dulu.Nak kasi hadiah dekat kawan tapi tak sempat beli,so basuh basuh satu teddy bear ni supaya bersih untuk bagi dekat die.Nak cepat kering punye pasal amik ko sumbat dalam oven okeh.Sekalii keluar keluar dua dua belah biji mata die sudah cair okeh.Seraam -,-' Sampai sekarang ade lagi bear tu Hehe

Dan sebab aku 'sayang' sangat dekat bear ni,aku pon manja manjakan die sekejap.Main timang timang dengan bear ni sekalii










Bear tu bergelak ketawa










.................................... Cewah mane ade gurau je.Sebenarnye bear tu










Tercampak keluar tingkap










Oh itu pon bukan.Hehehe tingkap tutup laa. Keselamatan bersama.Okeh nak tau ape jadi dekat bear tu?Saksikan selepas ini muahaha *macam la orang nak tau sangat

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Cewah buat titik banyak banyak macamla suspen sangat xD

Ye la ye laa.Ini yang jadi



 Tersangkut atas lampu -,-'

Mujur la tak tersangkut atas kipas ke ape.Mau terburai itu bear.Hehehe.

Okeh aku tak nak cakap pasal teddy bear lagi.Sungguh pilu*giler hipokrit hehehe

Eh esok result SPM keluar kan?Fuhh mesti berdebar gile.Aku dulu dulu waktu tunggu result UPSR pon dah tercirit menggigil,ini lagi SPM peperiksaan terpenting tu.Aku doakan SMKBRP dapat pecah rekod dan aku doakan juga ramai yang dapat straight A :D Dan yang paling happy,disebabkan kelas aku dekat dewan,makanye,esok 1RK1 n 1RK2 akan bergabung kelas dekat Pusat Sumber! Tak belajar okeh fulamak syiokk nye esokk.Tu la pasal dok lambat lambat buat homework ni.Hahaha sekali esok cikgu mintak buku masak kau Anis :P Eh takpe,budak genius,buat last minute pon semua betul jugak Muahaha

Okeh dan sekarang saya nak buat homework ;D

Wassalam.Babai!

Sekian ;D

Eh ehh! Ni nak tunjuk lagi satu gambar budak yang aku rase sangat comel xD


Jumpa dekat Kelantan waktu kenduri kawin Kak Nur.Nama die Soleh kot.Comeeell sangat macam anak cina.Geram geram! xD

Okeh ini baru babai.BABAI!!


Sekian ;D


Gambar untuk kelab fotografi memang dah print.Tapi plan nak photoshoot semula sebab tak puas hati dengan hasil sebelum ni.Tapi disebabkan pelajar tak boleh bawak kamera pergi sekolah tanpa kebenaran Mami,kitorang akan photoshoot di?Hahaha adelah.asalkan ade rumput :P

0 onigiri: