Thursday, March 3, 2011

Menunggu Masa

Ecewah macam tajuk drama hindustan plak Hehehe

Eh tengok tengok saya update lagii :D Fuh fuh bangga okeh dapat update hari hari macam ni.Bukan ape kebelakangan ni homework adalah sikit :D Okay tipu.Memang banyak homework tapi semuanya setakat ni kena hantar lepas cuti.Hehehe


Hari ni ade ICTL.Start 2.30 petang So balik adalah pukul 3.30 petang.Daripada buang masa balik rumah,baik stayback kan :P Seronok tau stayback ni.Boleh main dengan kawan hahaha.Tadi hias kelas tau.Buat origami laa..Cop cop gune tangan laa..Pin pin peribahasa dekat langsir la..Tapi kambing okeh kelas dekat dewan nanti bile dewan bukak kitorang kena bukak jugak mendalah tu semua,kalau tak memang hancuss :P

Tadi sebelum balik rumah,singgah rumah Yuni kejap nak ambik e-pop.Tengok,kitorang bekerjasama tauu.Kalau sorang dah jumpe e-pop,die kene beli dua terus tau.Hahaha :D Lepas singgah rumah Yuni,pergi rumah Aina pulak nak pinjam komik Mengintai Busur Beradu(Motomi Kyousuke).Sebenarnye kelmarin n semalam dah pergi rumah die sebab nak pinjam komik ; takde makne okeh.Boleh pulak Aina tido.Hahaha.Tadi dalam perjalanan nak pergi rumah aina pon dah cakap dalam hati

"Kalau Aina tidur lagi harini,memang aku flush komik Penguin Prince die dalam jamban"

Hakhak.Tapi tak boleh salahkan Aina pulak kaan.Dah la pening kepala,sah sah la tidur kan.Kalau aku dah lame dah buat pelayaran ke dunia Peter Pandir.Hohoho. :D Thank you Arigato Gomawo Aina! :D

Dan aku adalah bijak sangat pinjam komik lain padahal komik yang pinjam dulu tu tak habis baca lagi.Ini buku buku yang sedang menunggu masa untuk dibaca*kesian


Fuhh e-pop 2 bulan lepas tak sentuh langsung okeh.Hahaha bapak pemalas.Busy kot*ek eleh Takpe takpe cuti nanti aku khatam satu satu :P btw,korang penah dengar tak Motomi Kyousuke?Alaa yang lukis komik Beast Master n Dengeki Daisy tu.Aku suke sangat lukisan die tau.Tak macam manga lain yang mata besar,badan tak normal dan segala ape lagi la.Motomi Kyousuke ni bile die lukis perempuan nampak cantik sangat.Bile die lukis lelaki boleh curang aku terhadap Shinichi.Hoho <3

Korang dah beli belum e-pop bulan ni?Sape belum beli baik beli sekarang.Best uitt :D Especially E.L.F ; 4 mukasurat pasal Super Junior and 2 mukasurat pasal Heechul n Kyuhyun.Nak tengok?Pegi beli sendiri laa Muahaha*kejamgiler


Kyuhyun hensem sangat kot dalam gambar tuu xD Korang boleh bagitau tak mane nak dapat gambar tu dekat internet.Aku kurang aktif la sekarang ni.Please please pleasee.Dah name peminat Kyuhyun,mesti la gune segala kudrat untuk dapat gambar yang hensem tahap karma tu ;)

Okay la okay la.Nanti mesti orang kata "asyik cakap pasal Korea je.Pasal tu la orang tak ramai tengok blog die ni" Ye la ye la*merajuk ni muahaha

 Oh ye,esok kot aku kene present BM KOMSAS.Duhh dapat cerpen pulak -,-' Panjang gile nak kena tulis sinopsis atas kertas mahjong.Nasib baik kertas mahjong tu saiz mega Hakhak


Kan dah kate saiz mega korang tak nak percaya :P Presentation ni kena buat sorang sorang oo.Giler mesti terkencing kat depan tu xP Tak pe tak pe.Anis boleeh.Okeh saya kena buat pem'blah'an secara mengejut.Babai!

Sekian :D

Minggu depan ujian boleh lagi pinjam pinjam komik.Hahaha rilek wehh :P


0 onigiri: