Saturday, October 17, 2009

Lembab Or Lembap?

Assalamualaikum..

Eceh..Tibe tibe jadi baik ni kenape?Haha..
http://emo.huhiho.com
http://emo.huhiho.com

Lembab?Siape yang lembab?Anis ke?Tak de lorh..Komputer ni yang lembab.Ntah kenape,makin lame makin lembab la.Orang tekan huruf A,lepas 10 saat baru keluar.Geram gile dowh..Pening pon ade.Rase cam nak hempas je komputer ni!Tapi tak boleh buat macam tu..Nanti abang anis marah.Ini komputer die.
http://emo.huhiho.com
Ok ok..Komputer ni memang dah lembab,tapi hari ni bertambah pulak 'ke lembab an' die tu.Tertanye-tanye la jugak kenape.Dan akhir nye,dapat jawapan..Ini jawapannye.
Patut la lembab..Bukak banyak tab dalam satu mase.Dah la semua tab die bukak youtube.Mane tak lembab..Huhu..Ok ok..Anis dah buang 2 tab.Tapi anis tak kan buang tab yang Detective Conan tu!! XP
http://emo.huhiho.com
Tengok,asyik not responding je..Geram!Geram!Tapi..salah komputer sendiri jugak..
http://emo.huhiho.com
Ok lah..Bye!Kene study untuk UPKK.Minggu depan je.. X( Bye!
http://emo.huhiho.com
Moral cerite:Jangan bukak youtube banyak banyak :P


2 onigiri:

Tyka said...

hu3x tyka pernah mengalami camtu jugak ho3x lembap gler..kan!

Anis Farzana said...

a'ah
gile lembab
cam nak ketuk2 n hempas je komputer ni :P
huhu