Thursday, September 30, 2010

What Thee...

pink : saya
biru : ade la :P

"Kak,saye ade satu lawak.Nak dengar tak?"
"Lawak sangat ke?"
"Lawak gile.Abang saye bagitau lawak ni dekat saya.Terkentut kentut saye gelak"
"Hmm..Ape die?"
"Kenapa Superman pakai spender kat luar?"
" Ha kenapa?Sebab die superhero?"
"Tak la..Sebab die nyanyuk!Hahaha"

What theee..Lawak ke?Bagi korang lawak?Hahaha..Ntah pape je :P Actually ni dalam mimpi aku.Aku ingat dengan jelaass sangat mimpi tu. :P Lepas mimpi 'lawak' ni,aku mimpi pergi shopping dekat sebelah gunung berapi. Cis cis. :P Buat la mimpi shopping dengan Super Junior ke..Pergi Korea ke..hohoho :P

Last but not least
My Bling Bling Jonghyun!Eh..Kyuhyun masih adaa :P
Sebenarnya nak buat entri pasal Jamuan Raya hari tu..Tapi gambar ilek la..Waktu jamuan tu kamera bengong.Bateri kong plaakk..So tak de gambar.Farah je yang ada.Aku mintak die tag kat FB.So sabar je laa :P
UPDATE TAG

Tag dari Tyra!Tyra ni rajin sangatlah buat tag n award sume sume tu.Aku malas.Muahaha. :P

1. Berikan satu Make Up Equipment yg disukai..
-Alamak..Saye tak suke mekap la.Bedak pon haraamm nak pakai :P

2. Ada rahsia kecantikan tak??
-Memakan buah delima sambil baca selawat*What thee :P

3. Bagi anda, siapa paling handsome dalam kumpulan Super Junior??
-Kyuhyun ofcourse xD

4. Kumpulan KPOP apa yg anda minati??
-Super Junior and SHINee :D

5. Siapa BFF anda???
-Semua yang baik dekat saya adelah besfren saya*ayat tak bleh blah :P

6. Apa lagi penting "Kekasih" atau "Sahabat"??
-Sahabat!

7. Siapakah idola anda??
-Ummi saya dan Nik Nur Madihah :D

8. Moto hidup anda??
-Be the best among the best :)

9.Tagkan kepada blogger yang anda sayang dan suka!! (Maksimum 8)
- Ni yang lemah ni..Sesiapa amik je la :P

Thanks Tyra!! :D Nanti saya buat tag pulak :P





0 onigiri: