Friday, September 3, 2010

Saya Kena Choowww Dulu ;D




Aku betul betul kena fokus sekarang.So,tak de blogging sepanjang 2 minggu ni ek?Awards yang aku tak amik tu..akan aku selesaikan lepas UPSR.Dan..Messege messege kat shoutbox tu..Jangan terasa tau kalau aku tak balas.Betul betul tak ade masa sekarang.UPSR 21 September.Bukak sekolah 20 September.Nampak?Sebaik saje abis cuti sekolah,aku akan berdepan dengan UPSR.Jadi faham faham la ek? :)

Siyes,aku takut sangat nak amik UPSR.Selama ni boleh kate aku selalu dpt 5A*bukan tujuan berlagak aa..Statement saje :P Tapi  ape perasaan aku bile tetibe aku tak dapat 5A?Malu tauu..Abang aku dapat 5A.Kalau aku tak dapat..Ngeri oo..Malu gile.. TT^TT Tolong la doakan aku.Pls pls pls..

Aku cakap je gitu.Padahal,bile tengah bosan bosan tak de keje mau buat,aku langsung tak terfikir nak belajar.Lepak je atas katil last last tertidur :P Baru aku perasan laa..Makin nak periksa,makin malas aku ek?Tak boleh jadi niii..Bahaya ooo...

Tadi,kitorang kemas bangunan tahun 6.Susun meja ikut susunan UPSR.Seram aa..Nasib baik aku same dewan dengan Nuryn,Fatty n Kinah.Syukurr..Dan dan..tolong doakan aku tak 'cuti' dan selesema atau demam ek mase waktu UPSR?Tak selesa oo..Tunduk sikit nak buat karangan,hingus sudah turun.Aisshh..Dan..Super Junior..Saye letak jawatan sebagai E.L.F buat sementara waktu ek?Babai~Kejap je.Lepas UPSR saye jadi ELF balik ek? ;D Wait for me ek,K-Pop!

Eh eh eh..Semalam aku beli buku E-Pop*see?nak pekse boleh lagi die beli majalah? Special Edition oo..Ade dapat sampul duit raya K-Pop.Aku dapat DBSK punye..Huhuhu.. TT^TT

Okeehh..Saye perlu chow.Bye bebeh :P Oh,Selamat Hari Raya!Mintak maaf la kalau ade benda yang aku tulis dalam blog ni buat korang terasa.Sori sangat sangat.Aku perlukan restu korang untuk lulus periksa.OK? :P

5 onigiri:

Allah's said...

aja2 fighting adik anis~insyaAllah akk doakan ^^

amira faqihah said...

BLAJA betul2 ye dik :)

Anis Farzana said...

thanks!! :D baik sungguh hati korang :P xD

Anonymous said...

is that true?

Anonymous said...

kkkahyiefamggzaeccws, justin bieber baby lyrics, bnklsid.