Friday, April 2, 2010

I Can Play Chess ;P

Oh yeah..sangat sangat terharu bile dapat type semula dekat keyboard ni.Komputer aku rosak okeh.Seminggu aku tak online.Hohoho..Orang lain sebulan tak online ok jerk..aku ni tak sampai seminggu dah nazak da.. ;P
Korang pandai main chess tak?Aku pandai ke tak?Hahaha..Nak kate aku pandai,tak de la sangat.Tapi boleh la main.Kalau korang main ngan aku,korang akan amik mase yang saaaaaaaaangat lame tau tak?Sebab aku akan main perlahan lahan..Aku tengok seluruh papan chess tu.Okeh okeh,merapu sudah.. :P

1-2 April 2010,aku pergi pertandingan chess dekat SK Merbau Sempak.Peringkat daerah kot.Hari pertama 5 pusingan.Hari kedua 2 pusingan sajork..Tapi sedeh o..Dalam 7 pusingan tu,aku menang 3 pusingan je.Tapi tak pe la kan..Ini Chess Tournament petama aku.Boleh try lagi kan..

Yang aku tak puas hatinye,arbiter die tu.Macam tak puas hati je ngan sekolah kitorang.Tau tak?Tiap kali aku lalu dekat mane mane arbiter,mesti dorang tanye,"Sekolah SK Bukit Rahman Putra ke?"then senyum sinis..Aku tau ape maksud die.Tahun tahun sebelum ni,sekolah aku dapat juara chess berturut turut selame 4 tahun.Itu pon sebab ade Nabilah n Najihah(kenal dorang tak?)Tahun ni,Nabilah masuk form 1.So tade harapan nak menang.Cume tinggal fatihah.Die pon pandai tau?Penah masuk peringkat negeri. ;) Tapi mase dekat SK Merbau Sempak tu,die dapat no 2.Die kalah dengan budak name **** *****.Secret name :P Tak pe lah..Boleh try lagi..Atleast dapat masuk peringkat negeri.Aku,farah n kirthana tak boleh.. (T_T)

Okeh,aku tak mo cakap pasal arbiter.Sakit ati je..Sekolah aku dapat tempat keempat.Oke la tu..tempat ke-4 daripada berbelas skolah lain.Kan?Kan?Kan?

Oh yeah,ade budak cheating owh.Mase farah lawan die(farah buah hitam)farah menang.Tapi mase aribiter tu datang,budak tu kate putih menang.Time tu farah tak perasan ape budak tu cakap.Sampai judge tu bagi markah kitorang,baru die perasan.Tak gune punye budak.Tau tak?Umo die 9 tahun?3 tahun lagi mude dari aku n farah.Kureng asam tol!Name die kan..Siti Radhiah.Korang kenal tak?Woi radhiah,kalo ko bace blog aku,sedar la sikit.Kitorang tak kesah,tapi ko yang berdosa.Ade faham?

Babai! :P
Budak yang kalahkan fatihah tu,ayah die judge tau?Heii.. :PP

4 onigiri:

FrhHusna said...

waH !
tahniah lorh !

Anis Farzana said...

thanks!! :D

fatin firdaus said...

anis, akak 2 hari tak blog dah nak mampos dah. -.-'

Anis Farzana said...

hahaha..internet teramat penting zaman skang.hehehe.. :P