Saturday, April 10, 2010

Happy Story! :P

Kalau happy mesti letak gambar Super Junior dulu :D

Happy!Happy!Happy!
tak tau nak mule macam mane.Rase cam tengah terbang ni.. :D
Cerita satu satu okey? ;)

Happy Story yang pertama:

Komputer dah hidup semula!! :D Dah dekat sebulan aku menderita tak de komputer.Still online la..Gune laptop mak aku. :P Hehehe..tapi feel die lain tauu..

Lagi best,bukan setakat dah ok je.Mak aku siap tukat Wondow 7 bebeh! :P
Lawa tak?Lawa tak?Hehehe..

Wallpaper yang boleh tukar tukar tu tak download lagi.Lain kali la..

Happy Story yang kedua:

Dapat henponnn!!Yeah!Siyes,terharu giler.....Sony Ericsson.Jenis ape tah tu.Tade gambar,malas nk upload :P

Tapi henpon tu,harga die 'agak' mahal,bagi aku la.Bagi anak orang kaya tu biasa je kot..Harga die cam RM 300 lebih.Jenuh mak aku tawar menawar dengan tokeh tu.Dapat la harga paling murah; RM 310.Ok la tu kannn..

Tapi henpon tu aku tak reti gune sangat.Bese la..Aku mane penah ade henpon (=_=)

okeh okeh.Babai!Aku sorang sorang dok bawah ni.Seram weyhh..
Tadi keluar pegi OU.ingat nak tengok wayang(malam tau)Skali tade cerita..Yang ade cume cerita Clash Of The Titans tu.Tak mo tengok la.Sebab macam ganas je.Lagipun ade bawak budak keciks skali :P

0 onigiri: