Saturday, February 6, 2010

Sungai Dalam Laut....?

Percaya atau tidak?Inilah realiti..(ceh!ayat poyo gilak! :P)1238646194-606918

Ade sungai dalam laut!!
101010

Haa..Tak percaya sudah..lantak korang la.Ini siyes ok..
161616
Ni ade gambar lagi.Bagi korang percaya. :P

Dah percaya?Lantak la..1243930907-356461

Kalau masih tak percaya,cube perhatikan kedua-dua gambar tu btol btol..bukan ke ade orang tengah diving dekat ATAS dan bukan DALAM sungai tu.Dalam laut weyh!Sungai tu air tawar tau?Sangat pelik kan?
161616
Macam mane air sungai tu tak bercampur dengan air laut?Haa..itu lah kuasa Allah. Mule mule pon aku macam tak percaya,tapi kena la percaya kan..Aku punye andaian..Mungkin spongebob memang wujud?Curious ni.Hehehe..mengarut je la aku ni..:simerah6:
kalau nak tahu,orang yang jumpa tempat ni,pergi tanya ustaz(walaupon die kristian!)macam mane benda ni terjadi.Ustaz tu tunjuk la dekat die ayat Al-Quran surah ape tah tu.Orang kristian tu,terus peluk islam. :D

3 onigiri:

nursyamimi said...

cool!mne anis dpt gmbr ni sume?
thanks 4 sharing

Anis Farzana said...

kredit ofcourse la google.. :D
sama2! ;D

Sabrina said...

w0w..terbeliak sambil terkentut i...