Friday, February 19, 2010

Basketball! :D

Assalamualaikum..Hehehe..Jadi baik satu hari :P

Pagi tadi aku pergi main basketball dengan farah.Jadi pon..Sebelum ni asyik tunda je..Hohoho..

Kalau tak silap aku,farah ajak 10 orang.5 perempuan,5 lelaki.Perempuan,Farah,aku,Nuryn,Mai n Yuni.Lelaki plak farah ajak Ilman,Aiman,Arif,Amirul n Harith.Perempuan semua datang.. Tapi,lelaki..HAMPEH!3 orang je datang.Amirul,Harith,Aiman.(+_+)

Amirul orang paling awal yang datang.Lepas tu farah n nuryn.Then baru aku n yuni(aku tumpang yuni).Lepas tu Mai..Lepas tu harith..lepas tu aiman. :D Harith n Aiman..lambat gilak dorang sampai.Takpe takpe. Aku tak marah..(ceh!)

Ni la manusia terawal yang sampai..Siapa yang ambik gambar?Hantu?Hehehe..Aku set self timer.Nasib baik la tiang lampu tu ade tempat mcm nak panjat.Senang aku letak kamera. :P Oh.Kalau tak nampak tulisan dalam gambar,sila klik ea? ;D

Ni mase harith,aiman n mai tak datang lagi.

Pelik pelik la aku ni.Hahaha.. :P
020202

Dont think i cant play ahh..Ini Anis tau?
131313

Sangat bangga la dengan gambar yang aku tangkap ni.Macam atlit sukan negara je nuryn ni.Hehehe..
070707

Aku suke sangat gambar ni!Bukan pasal muke aku lawa.Tapi pasal die punye effect matahari terbit tu.Mase ni aku mintak sape eh tolong amikkan gambar aku?Yuni kot?Thanks!
090909

Macam katak :P

Ganasnye farah..Kesian nuryn nak kena hempuk dek farah. :P
141414

Dah penat main,rehat kejap minum air 100plus sambil makan limau farah bawak.. :D

Ini die gadis gadis yang menepati janji.Dari kiri:Aku,Farah,Nuryn,Mai n Yuni

Haaa..Ni harith dah sampai.Kenape pakai seluar jeans?Hohoho..

Oh my..Muke poyoz ni..Sila korek hidung korang n cakap "Menyampah!" :P
161616

Candid!Tak macam perempuan melayu terakhir kan?Aku tak perasan aku tengah kangkang time ni.Tengok gambar semula baru perasan :P:P
131313

Amirul.Budak lelaki paling pelik baik aku pernah jumpe.Ceh!Kau jangan kembang hidung pulak.Aku cakap je.. ;P Ape yang pelik dalam gambar kat atas? ;Cara die lap badan.Dah macam ape tah.Ini baru gambar.Kalau tengok secara live cara die lap badan,ta tau la..
121212

Ni ha.Budak budak jantan ni susah betul nak posing depan kamera.Degil btol..Ni pon sempat ambik gambar bontot diorang je.Hohoho..

Gambar ni pon aku suke.Tak tau la kenape.Sebab bola tu kot.. ;)
040404

Ni lagi satu gambar yang sangat sangat sangat susah nak tangkap.Harith tu la.Asyik merungut penat la..sakit kaki la..Ish3..Lengkap semua orang dalam gambar ni :D

Adegan cekik mencekik.Hoho..
131313

Ni gambar terakhir yang aku tangkap.Sekali pandang macam alien. :P:P

Hah!Siap! :P

Chow~Esok sekolah agama ade ujian.Huhu..tension nye..
Mak yuni dah bersalin.Baby girl..Tahniah!Tahniah!Baby tu mesti comel macam yuni jugak,kan?

p/s:Sesiape,tahu tak macam mane nak letak header transparent?Nak buat transparent tu dah jadi dah..Tapi bile upload dekat header tu,jadi lain pulak.Kena ade cara die ke?


1 onigiri:

pom-pom solehah said...

thanx...
yuni ngah duduk sebelah die..
kalo nak tgk gambo die tgk ms..