Saturday, November 7, 2009

Award Again!

Isk..Tak habis habis bagi orang award.
Tak pe la kan..Baik hati neyh..Good mood saje..Dah abis perikse ni kan.. :D Kalau nak ambik la.Kalau tak nak.Suka hati la.. ;)

Award Detetective Conan!!Haha..sekali sekala..Asyik bagi award yang biase biase tuh.Boring seh.. macam la yang ni best sangat Hoho..Award ni anis bagi dekat FOLLOWER SAHAJA .Kalau yang bukan follower tu,cepat cepat jadi follower ek.Muahaha..Jahat gilok.

Ambik cepat!Jadilah orang pertama yang mengambilnya!Wakaka.. ;p
Anis dah tukar banner.Bukan ape..banner dulu dulu tu macam tak lawa la.Yang sekarang ni baru puas hati.Tak tau la pendapat orang lain.Cet cet,banner ade dekat Baaaaaaaawaahh sekali.Amik yea! 

9 onigiri:

Tyka said...

hik3x nanti tyka amek
yerp
anyway tyka suke
sangat banner yang baru nie
kawaii!!
macam tuan dye
he3x

Anis Farzana said...

thanks thanks..
tuan die x kawaii pon..
biase2 je.

NuR AdLiNa said...

untok lina x de ke ?? :((

Fatihah Ory said...

nanti akk amek k?
hihi,, award yg lain drpd yg lain :D

sakuracute said...

semestinya saya ambil award ini =p

Anis Farzana said...

haha..
untuk adlina la ni..
kan untuk followers tu..
:D amik saje..

Anis Farzana said...

hehe..lain daripade yg lain yea. ;)

Wan Nuraqilah Izzati said...

akk ambik ye dik..

Anis Farzana said...

amik je.. :D