Sunday, August 23, 2009

Hotel Dalam Laut??

Assalamualaikum..(ehem..bulan puasa jadi beri salam,ambil berkat!:P)

Anis nak tunjuk hotel dekat Dubai kut.Tapi hotel ni sangat unik sebab dia dalam laut.Dindingnye diperbuat dari kaca.Oh bayangkan kalau kaca tu pecah..Ikan akan masuk dalam hotel tu!;P Ape ape pun ini gambar nya


Ini gambar dekat luar.Nampak tak yang macam jalan raya tu?Itu lah jalan nk pergi ke hotel tu.


Aha..amacam?Banyak ikan dalam laut tu..Kalau pecah..isk ngerinya!


Ini bilik tidur dia.Ish!Nanti kalau nak tukar baju ikan tu skodeng kite tak?Nak tidur pun susah sebab nanti rase macam ikan tu tengah pandang pandang kite:P Tapi bilik dia tetap lawa.Tengok katil die,macam empuk je.;P

Ini bilik air.O'oh..Boleh mandi dengan tenangkah?

Ini tak tahu lah dekat mana tapi..tengok sekeliling dia..Takut...

Ini pula dekat luar hotel tu.Ade dolphin!:D

Dan..anis nak masukkan beberapa sajak yang anis tak ingat jumpa dekat mana:P

Ok ini dia:

SAYANG

Sayangkan kawan...kawan mungkin lari dikala kesusahan...

Sayangkan teman...teman mungkin lari dikala kedukaan...

Sayangkan sahabat...sahabat mungkin lari dikala kesempitan...

Justeru,sayangilah Tuhan yang esa kerana Dia sentiasa bersama kita hatta kesusahan,kedukaan dan kesempitan.

IKRAR

Puncak ilmu,langit restu

Ini janji,Ini ikrarku

Biar jalan penuh liku

Belum pernah ku khianati

Cita-citaku sendiri

Mengisi minda seluas benua

Jadi insan yang sempurna

Ok itu jelah.Bye...

2 onigiri:

Fatihah Ory said...

wah! memang best hotel tuh
mahal glerzz!
penah bace kat surat khabar las year.. mse tuh h0tel tuh tak dirasmikan lg

Anis Farzana said...

mak kate hotel tu satu malam harga dye lebih kurang 50,000 ribu.
tak tau la betul ke tak.tak takut ke duduk hotel gitu?tapi teringin juga..:P