Sunday, August 23, 2009

Award dan Tag..:D

Ok..ini dah masuk hari KETIGA kita berpuasa kan?(jangan ikut sangat tarikh kat blog ni)Masa first puasa tu..lapar la juga.Tapi..terpaksa tahan..Anda semua?Puasa tak?

Ok ok..anis tak sanggup gune ayat penuh..Macam bahasa istana:P

MySpace

Ok..(banyaknye perkataan ni!)Anis ade dapat award dari kak Fatihah Ory.


Ini tag nya:

Tag:


* Pendapat tentang blog saya?

Header dye comel!:D


* OK tak award 'Salam Ramadhan' ini?

Sangat ok!


* Tahun yang 1st time puasa penuh?

Ermm..darjah dua kot?


* Makanan+minuman disukai ketika Ramadhan ini?

Kuih muih!


* Selalu ke Bazar Ramadhan? Ape yg wajib dibeli di sana?

Tak selalu..tapi kalau pergi wajib beli puding gula hangus!


* 1Ramadhan di tempat anda berbuka jam berapa?

7:24 pm kut


* Perkara pertama dilakukan apabila mendengar azan Maghrib?

Duduk depan meja,baca doa buka pose,dan makan kurma


* Tolong mak sediakan juadah berbuka tak?

Kadang kadang?:P

Ini tag dari Kak MeZ:

Kalau anda jadi orang terkaya di dunia? 

Kaya!:DBagi dekat anak yatim sikit..Simpan dalam bank:P

Kalau anda jadi orang terseksi di dunia? 

Orang tutup aurat k..

Kalau anda perlu terjun dari tingkat 100 untuk membuktikan cinta anda? 

Bunuh diri?Kerja bodoh..

Kalau orang kata blog awak teruk nak mampos? 

Lantak je pasal blog anis memang buruk

Kalau keluarga anda menentukan pasangan hidup anda? 

Ikut je la..Tapi mesti orang yang baik.

Kalau tiada lagi hari esok? 

Taubat..taubat..

Kalau orang yang anda benci ada di depan anda? 

Jeling dekat dye(tanda "jangan dekat!")

Kalau ibubapa anda tiada esok pagi? 

Pergi kerja kot.

Kalau anda diberi lesen ntuk membunuh,siapa yang akan anda bunuh? 

Musuh anis.

Kalau orang kata anda Cantik/Kacak? 

Hehe..hidung akan kembang serta merta:P

Mengenai orang yang tag kamu ini? 

Kak MeZ baik:D

Ok siap!

MySpace

Nak cerita ape lagi?Itu saja!Bye!

MySpace

oh ye,korang rase tulisan Kristen ITC ni ok ke?nmpak macam semak.

Tapi sayang nk buang.

huhu..

beri pendapat yeh..




3 onigiri:

Fatihah Ory said...

Ok la
tapi klo kecik sikit pun ok
THANKS!! Maaf gmba xcantek!

Anis Farzana said...

tu lah pasal.
tulisan tu tak boleh di kecikkan.
tak tau kenape.
mane ade tak cantik..
cantik apa!
posing depan kereta sapa tu?

Anis Farzana said...

macam ulat bulu gemuk je tulisan ni.hehe..