Friday, August 7, 2009

H1N1??

Ok..semua orang mesti dah tahu kan?Virus H1N1 ni memang bahaya.Dah ramai orang mati.Dah berpuluh kes kat malaysia ni(kalau tak silap la)Menakutkan..

Macam ni la rupe virus tu.Eee..


Dekat sekolah anis pun,ramai yg tak datang.Kelas anis ckit je yg tak datang.Dekat 7 orang gitu.Tapi kelas yg lain,20,17 sume nye mcm belas2 gitu.

Jadi hati2 lah.Kalau ade rase nk demam ke ape ke,cepat2 pegi klinik.Kalu tak pergi bahaye.

Ok bye!

Pixel IconsSkarang tengah ragu2..Hari isnin nnti nk pakai mask ke tak ek?Macm alien..huhu..Pixel Icons

2 onigiri:

Fatihah Ory said...

Sekolah akk diwajibkan pkai face mask tuh
So, semua pakai la
Setakat nie skola terdekat, Sk Sri Serdang dah dttup sementare, cikgu die kne.

So skola akk ambil tndakan dan berjaga2
Mencegah lebih baik drpd merawat.. btul tak

Anis Farzana said...

cikgu kene?haha..selalu cikgu yg nasihatkan suruh berjage jage.Btul kate akk.Nanti la pegi beli mask.