Monday, February 28, 2011

Yeyy Tepuk Tangan :D

Akhirnya akhirnya akhirnya update jua hahaha 

Setiap satu post tu selang sploh juta hari okeh :P Aci la kan Hahaha. Siyes oh sekarang ni busy dah macam Barack Obama.Mana nak belajar*tipu ah kau mane belajar :P Mane nak buat homework.Mane nak makan.Mane nak siapkan projek.Mane nak menghafal.Mane nak buat nota.Sume sume tu la.Dah macam feel feel pelajar Harvard pon ade :P Ciwahh asrama pon tarak tetiba Harvard pulak TT^TT

Cakap pasal asrama,gigih okeh taip taip ayat puitis macam nak bunuh diri dekat nota rayuan tu ;O Rayuan sudah dua kali buat kot tak dapat dapat jugak TT^TT Jeles ohh.Aku tak dapat ape ape surat pon.Kinah,Mai n Yuni at least dapat surat interview.Nuryn Sri Putri.Farah pon baru je dapat Sri Putri tapi tak mo pegi pulak farahpasskatkitebolehtak.Aku, surat interview ke ape haram ko nak dapat :'(

Takpe takpe.Duduk kat SMK biase tak bererti kita tak pandai kan.Kalau takde budak pandai masuk sekolah biasa macam mane sekolah tu nak maju*gilo syok sendiri

Mari ke cerita HAPPY yea :D

Yariba yariba!Saye jumpa Mai okeh xD Ni mase cuti bulan Januari nii.Amik ko cerita bulan Januari sikalang baru mau cerita meh :P Oh abaikan muka gemuk tembam comel aku dalam gambar tersebut ye.Sekian :D

Aku ingat nanti bile jumpa Mai semula dah macam janggal kekok sikit.Ye lah kan.Nun jauh dekat Johor sana.Kang tak pasal pasal ber 'kite-awak' plak atau lagi teruk 'SAYA-awak'. Malapetaka ok cakap SAYA dekat besferen.

Tapi tapi tapii unta kau la janggal kekok adalah haram okeh.Masing masing macam orang giler oo.Masuk bilik je tetiba gelak dengan efek khas guling guling atas lantai.Seronok sangat.This is what we call TRUE FRIENDSHIP okay.Hahaha gilersyoksendiri

Hahaha kelakar okeh tolong Mai balut hadiah KITORANG.Takde la tolong balut.Tengok je hahaha aku bab bab balut membalut ni tatasayonarabaibai je la.Dan kami makan KFC tauu.Silelah menjelesi saya ;D

kredit : Google

"Mai bile mase KFC jual donat pulak ni"

Siyes muke adalah mengapakah-ada-donat-di-KFC.Ikan okeh.Teros macam alaahh.Teringin okay nak makan donat time tu tapi secara tiba tibanye diumumkan bahawa itu ada;ah ikan TT^TT Kejadahnye ikan buat jadi donat.Tapi unik kan?Suke tengok.Comel sangat kot hahaha.

Aku macam biaselah,paling last siap makan.Makan macam siput bawak bulldozer ke hape.Padahal aku rase macam dah laju sangat la tu.Kat sekolah pon selalu kene tinggal okeh loceng dah bunyi baru laju laju buat balingan shuriken menggunakan pinggan masuk ke besen :P Macam mane nak jadi Kadet Remaja Sekolah yang cemerlang gemilang ni

Saya KRS tau.Ntah macam mane boleh tercampak masuk KRS.Hellish gile okeh tak reti hape satu tetiba suruh kawad hahaha.Komander macam rimau je tapi berkat usaha beliau ajar kitorang la sekarang ni aku dah pandai sikit nak berkawad.

Mendalah ni ade atas almari Mai.Katenye saudara die punye.Tarik tarik kononnye nak pegang.Sekali jatuh tak reti nak taruk semula okeh.Bear gajah ni kalau picit dekat kaki die akan kelaur lagu Happy Birthday tauu.Aww bilelah Kyuhyun nak bagi teddy bear saiz mega dekat aku ek?Gilosyoksendirilagi Kalau dah E.L.F tu memang tak boleh buat pape la kan ;D

Ni aku nak cakap pasal satu cerita ni.Korang penah dengar/tengok cerita tajuk Spirited Away tak?

 
Ala takkan tak penah tengok muka budak pompuan ni punye la femes :P Bukan ape..Cerita ni aku tengok kecik kecik dulu.Macam tahun 2003 camtu.Tapi aku rase cerita ni keluar 2001.

Best sangat tauu.Aku teringat pasal cerita ni tahun lepas.Dok tanye tanye ummi ape tajuk die.Teringin sangat nak tengok ok.Daan akhirnya jumpa jugak xD Thank you thank you Adin.Eksaited kott.Memori ni.Korang yang tak pernah tengok mungkin akan kate cerita ni macam cerita kartun biasa je.Tapi percaya tak,cerita ni kalahkan cerita Titanic dekat Japan punye Box Office?*tak pasti hehehe Haa best tak best tu.Aku dah ade cerita ni dalam komputer*kembang bontot

Sinopsis:

Chihiro pindah rumah.Sekali ayah die tersesat jalan and berhenti dekat depan satu terowong.Pasal ayah die perangani macam kambing sangat diorang sekeluarga pon terpaksa masuk dalam terowong tu.Pass je terowong tu,ade satu tempat yang cantik sangat.Lepastu mak ayah Chihiro terbau makanan.Dorang ikut bau tu lepastu terjumpa satu kedai yang baaanyak makanan sedap sedap tapi tuan kedai takde.Dorang pon selambe makan dengan niat akan bayar lepas tuan kedai balik semula.Chihiro tak makan jadi die masuk dalam sikit lepastu terjumpa dengan seorang budak lelaki bernama Haku*ayat buku teks oo yang menyuruh Chihiro cepat cepat keluar dari situ sebelum malam.Tapi tak sempat nak keluar.Chihiro pon cari mak ayah die tapi mak ayah die dah bertukar jadi babi.Dan disitu la bermulanya perjuangan Chihiro dalam dunia misteri yang penuh raksasa untuk menyelamatkan mak ayahnye*ayat pelajar Harvard

Ape punye sinopsis maa*janji paham

Baju pink tu Chihiro and yang rambut macam perempuan tu*psst Haku,orang baik.

Comel tak comel? ;)

Nak tau lagi terperinci silalah klik >>SINI<<

Pendek kata aku memang syorkan korang tengok cerita ni :D Kalau malas nak download,dekat Youtube ade. Anda tak mungkin menyesal*efek bunga bunga*

Haku tu hensem lagi berkarisma lah

Dush Dush Dush!

Sebelum saya memblahkan diri;

*larik pecut*

Sekian :D

Esok kelab fotografi kena buat photoshoot atau ape ape aje yang cikgu panggil.Dan aku masih tak de idea nak buat tema ape.Fail habis okeh :P

0 onigiri: