Sunday, January 9, 2011

Cerita Campur Campur :P

Yeah budak pemalas sudah kembali ^^

Ni banyak ni yang nak cite*tipu :P So meh tengok satu satu je la :D

Buah Keranji Dalam Perahu

Tajuk macam longkang :P

Haritu Baba balik kelantan sebab nak lawat nenek tengah sakit kronik.Oh yeah,sambil sambil buat post ni aku doakan nenek aku sihat.kesian Tok Wan :( Strok katanye :( Aku tak dapat balik sebab sekolah kan.Nanti la ade masa aku pergi melawat :D

Okeh balik ke cerita buah keranji.Sebenarnye,korang pernah dengar tak buah keranji?Ala yang hitam hitam serupa taik kambing tu :P tu hah.Gambar kat atas tu la buah keranji :D

Isi dalam die warna oren.See comel kan buah ni xD Rasa dia ermm..Macam mana nak kata ek.Nak kate sedap tak sangat.Nak kate tak sedap pon takde lah sangat.Tapi nanti kot kot ko dah nazak dekat tengah tengah padang pasir tu dan ko cume ade buah keranji,makan sajo la yee :D Tak payah berkira sangat.Daripada mati tak minum baik minum air kencing sendiri.Eh siyes oo,ade kat suratkabar aritu.

Eh,melalut suda :D Buah keranji ni jarang/takde kat selangor ni.Ade kat kelantan ke kot.Ye ke?entah mane aku tau :P Amacam,teringin?Muahaha

Bintang Pertamaku

tajuk adalah mintak penyepak

Hahaha tau kan bintang yang buat pakai kertas panjang tu xD Ini pertama kali aku buat MENJADI. Shakelakebumbum xD Kasi la aku nak menggelabah sikit :P Adik aku,Ika yang ajar.

Okeh mari bezakan bintang aku n bintang Ika :P

Bintang aku warnai hijau.Bintang Ika warna merah.Hahaha hodohnye aku punyee xD ala atleast ade bentuk bintang kann kan kann xD

Biskut Kelapa

Jen Jen!Comel kan biskut kelapa ni.Kecik kecik xD Banyak bentuk,ade bunga,hati,bintang :) Lawa comel bukan setakat lawa comel jee.Sedap oo.tak macam biskut kelapa lain :D Die senang nak kunyah/gigit

Model Biskut :D

Okeh tu saje untuk post serba boring ni :P Sekurang kurangnya aku update kann.Hehehehe

Henpon aku jatuhh TT^TT Tapi nasib baik ade cover,so die takde la rosak ke ape.Tapi risau jugakkan :P

0 onigiri: