Tuesday, August 10, 2010

Saya Mengalami CHEESETARTfobia

Aku benci cheese tart.Itu muktamad TT^TT
Aku sangat tak faham kenapa orang suke cheese tart*penggemar cheese tart,jangan mara tau :P Bukan ape..Cume aku rase cheese tart tu..Errkk..Ntah la.Aku tak tau la kenapa aku fobia dengan cheese tart.Ni nak save gambar dekat atas tu pon dah rase mual mual macam nak muntah.Sadis?Agaknye la. :P

Semalam ade la aku try try nak makan cheese tart.Mane tau kot kot fobia tu dah hilang.Tutup hidung,sumbat dalam mulut.Dann..Terkeluar balik*yekss Sampai sekarang masih terasa rasa lagi kemualan tu.Uek uek.. TT^TT Aku tak adelah benci cheese..I laappp Cheese ko tau?Tapi cheese tart ni je..Ade aura U.E.K *bagi aku :P
Tengok mendealah ni pon aku takut sikit.Kan dekat atas cheese tart selalunye ade blueberry?Ade ape berry berry pon laa.Tapi kalau kasi strawberi aku ngaamm jee..Tak kan nak tolak,kan?Muahaha..

Weee~Tak sabar nak raya*giloss..baru 1 Ramadhan nii.. :P

Saya mahu raya!Saya mahu duit raya!Saya mahu biskut raya!Saya mahu menangis selepas raya sebab ade UPSR TT^TT UPSR,jangan kejam sangat dekat saya.. :(

UPDATE AWARD n TAG
Okeh..Ini award dari Kak Anis :D
 
I like la award ni.Macam comel loteh jee xD Thanks kak anis! :D

Dan dan ade tag~Hepi sangat dapat tag ni!Last time aku dapat tag..Bile erk.Dah lame kot :P
1. Siapakah kawan blogger anda yang paling rapat sekali?
-Errmm..Entahlah.Boleh tak saye kate saya rapat dengan semua orang*perasan :P

2. Kalau anda ada duit sejuta, anda nak buat apa dengan duit itu?
-Bagi 60% dekat family,40% beli ape yang nak.*beli tros kedai yang jual album k-pop :P

3. Pernah tak jatuh longkang dan terus menangis?
-Muahaha..Lebih malang,jatuh longkang yang dekat sebelahnye ade anjing garang TT^TT

4. Kenapa anda follow blog anis-minarie?
-Sebab best.Dan kak anis ni 'penasihat' tak rasmi saye :P

5. Idola anda siapa?
-Nabi Muhammad s.a.w dan Nik Nur Madihah

6. Nama sekolah anda apa?
-SK Bukit Rahman Putra*syurga ku :P

7. Pernah dibuli?
-Oh pernah..dengan abang sendiri.Die tu jahat owh TT^TT

8. Kenangan manis bersama kawan-kawan?
-Sangat banyak.Terutama dengan Farah & Nuryn*dah lame kawan dengan dorang. Paling best waktu rancang nak bina rumah bawah tanah*tak logik! :P

9. Filem Inggeris kegemaran anda?
-The Last Airbender!*tak tengok pon lagi tapi dah tgk versi kartun punye.hehe..bestt

10. Blog yang paling best?
-Banyak..panjang kot kalau nak sebut satu-persatu.

11. Tag seberapa ramai kawan-kawan anda..
-Sesape jelah.Followers,mesti amik tau! :P 


Best best :D Thanks kak anis! :D:D:D

2 onigiri:

Anis Solihin said...

Good Luck ye Farzana..
akak tahu awk boleh lakukan yang terbaek!

Selamat Berpuas ^^

Anis Farzana said...

ok~thanks! :D yes yes.saye akan try to do the best.daebak! :D

selamat berpuasa utk akk jugak~ :D:D