Friday, August 13, 2010

Bila Puasa Saya Banyak Berkhayal.. =_="

Puasa Ramadhan ni..Bagi aku tak adela penat mane.Aku ade la rase dahaga sikit tapi tak lapar.Tapi tapi tapi..Banyak ilusi la waktu puasa ni.

Tadi,Farah pegang pensil box.Mati mati aku ingat stoking.Siap menjerit "Farah!Buat ape pegang stoking?"

Tadi,dahan pokok yang patah aku ingat bangkai kucing.Time tu dah tersebut "eee..kucing mati.."

Tadi,nak amik henpon aku dekat atas.Ternampak satu bende.Nampak macam rama-rama.Teros menjerit*aku kan takut rama-rama :P Naik atas semula kot kot rama rama tu dah blah.Tengok tengok,rama-rama tu henpon. =_=" Sadis kauu..

Dan banyakkk lagi.Cett..What happen to my mata?Haiyaa..Rabun ke hape..Kot mungkin sebab tekak dahaga kot*alasan menyenangkan hati :P
Kerja budak yang tengah tunggu waktu berbuka. :P Die 7 tahun dah reti main facebook.Ape nak jadi nii.. :P Tapi die FB sebab main game je..Wakaka..Mane la die nak chat chat ape kebende tu.Jeles kot tengok aku main game kat FB dulu dulu.Muahaha..

Keputusan periksa kali ni.. ^_^v Best best!Semua 90% ke atas xD Saya hebat tau*sila korek hidung korang sekarang then lesek dekat aku :P Oh tolong la jangan kate aku berlagak.Aku hepi jee.. xD

Last but no least

I like la this pic.Mak aku yang amik.Mungkin korang akan cakap "huk alah,aku boleh buat" tapi bagi aku my mother is the best :D

Ehemm..Esok ade teknik jawab soalan dekat auditorium Hospital Sg.Buloh.Hepi lah sebab free.Wakaka.. :P Saya adalah sangat sengal. :D
UPDATE AWARD!

Marah aku boleh tak?Macam mane la aku boleh lupa nak post award ni.Post ni tulis semalam then save lepastu publish hari ni..Sorrii

Ni dari kak fieqa :D:D Thankss
I like!I like! xD Okkehh..Chow dulu.Dah nak bukak puasa ni.Selamat berbuka! :D

4 onigiri:

Allah's said...

haha XD
klaka la anis~jeng2..akak daa bli e-pop..ngee(batak ah~)akak nk tnye e-pop klua bpe kli sbulan ea?:P

Anis Farzana said...

kelakar? :P e-pop setahu saye keluar sekali sebulan.tapi e-pop cina banyak owh yang cover best2.tapi bahasa cinaaa TT^TT

Allah's said...

ouh,yeke?yg cine tu ade gak sal e-pop ye?huhu,jom amek klas bhse cine :P

Anis Farzana said...

cina punye e-pop baanyyaakk..tak tau la die kuar bape kali sebulan xP jom ah.x puas hati x dpt beli e-pop yg cover sj (e-pop cina TT^TT)