Thursday, December 9, 2010

Outing Ke McD :D

Okeh mari bersama sama kira berapa lama anis tak update blog :D Wahh memang ade feel feel nak kene sepak oh anis ni :P

Actually pegi makan dekat McD dengan kawan kawan dipanggil outing ke?Entah,hentam jo :P Perkara berlaku ****** ah sudah bile?Pandainye aku.. tak ingat tarikh Tapi bulan oktober KOT.hehehe

:minimo_05::minimo_05::minimo_05:

Berkumpul dekat McD sebab nak buat Selamat Tinggal party untuk Mai.Mai nak pindah ke Mersing,Johor.. :( Actually die dah pindah pon 5 December ari tu *lambat gilo ko update :P Ok meh layan gambar serta sedikit perkataan merapu rapu Anis Farzana ye kawan kawan.muahaha

Pandai sangat kononnye nak buat suprise kat Mai tetiba Mai sampai awal dari aku.Muahaha :P Plannye nak beli BIG MAC pastu cucuk lilin atas burger tu.Tak jadi pulak.larikss :D

Budak lelaki yang ikut Amirul dengan Kamal je.Payah nye aku nak amik gambar dorang.Malu a konon :P Malu unta kau la :P Kamal ade iPhone o.Hahaha tetiba je :D

:minimo_19::minimo_19::minimo_19:

Kek aku bawak.Buat tau nii *berlagak Kek coklat kukus jee.. :P Khas untuk Mai xD

Farah adalah bawak kamera gajah :D 18 megapixel katenye.Jeles jeles -,-' Kamera aku pakai skang ni baru 8 megapixel *nangis Selalunye tengok gambar orang dekat FB clear sharp je sebab dorang gune DSLR.Tros takde semangat nak tangkap gambar dan akhirnye malas nak update blog *cakap je la malas

:fatpanda::fatpanda::fatpanda:

Potong kek automatik mulut muncung ;P Tantik tak lilin tu?Hehehe..lepas korek selongkar laci kat rumah akhirnye jumpa jugak lilin warna warni :D *lilin tak de api Takde sapa bawak pemetik api :P

Ewah :D Kami sahabat sejati *apakah :P

WaveWaveWave

Dahsyat Yuni :P Eh nak tau tak,Mai beli tipon baru tauu..Nokia E5.Hehehe..Jeles jeles :P RM800 tu Semua ko nak bold kan ek anis :P


Anis macam makcik ade anak 3. xD

:taresmall::taresmall::taresmall:

Itu sajo gambar dekat McD.Aku asyik main dengan kamera farah je sampai kamera sendiri dianak tirikan.*nangis kamera tersebut :P Tak syok a post pendek sangat.Aku tunjuk gambar hari terakhir skolah haritu nak?Muahaha

Saat paling indah <== korek hidung cepat :P

My kawan kawan sejati :D Siyes aku menangis macam hape je lepas tengok keputusan.Mule mule gelabah o sebab nama takde.Ye la kan ramai orang berebut rebut nak tengok keputusan yang tampal kat dinding.Lek nye aku tros pegi amik slip.Zaap tros nangis tengok 5A xD

T_TT_TT_T

Sedih gile o time ni TT^TT goodbye SK Bukit Rahman Putra,tempat aku menimba ilmu selama 6 tahun :(

:minimo_29:Gradwuu

Ok itu saje ye kawan kawan.Ini adalah cerita lapuk.Hehehe ;D

Oh yeah,korang tahu tak,Super Junior tak menang Golden Disk TT^TT gile nak nangis.Damn you SNSD :( Tak pelah.At least dorang menang Asia Popularity Award :D In the battle,they may didn't win. but in our heart, SuJu always is the winner.No one can replace them in fans' heart. SUJU IS OUR ELF'S DAESANG FOREVER! -credit : E U N H A E H O L I C



Leeteuk mesti sedih sangat.Sorry Super Junior TT^TT Nasib baik member sume prihatin.What a beautiful friendship :P


Ok babai! <== macam ni ke orang sedih :P

0 onigiri: