Tuesday, November 2, 2010

Hello Panda

Ohoho~Korang penah makan biskut Hello Panda? ;D Aku suke sangat!

Ha ni die.Macam ni la bungkusan die.Pernah makan?Atau ternampak?Selalunye mendalah ni ade kat 7Eleven. Ko percaya tak kalau aku kate yang coklat ni sangat laris? ;D Siyes wei.Semalam aku gi 7E nak beli biskut ni.Tapi dah habis.Die kate sampai hari ni.So aku pegi la.Tu pon nasib baik ade 4 kotak lagi*satu lagi dah kena baham dek aku n oya :P Cepat gile habis,kan?

Die ade perisa Coklat,Strawberi and Vanilla.Kalau kat tempat aku RM3.20.Try laa :P *kalo adik aku baca post ni mesti die gelak guling guling

Aku suke yang strawberi. :D *muke berminyak

So korang beli laa..Siyes best.Dalam die ade inti :P Aku makan siap tutup tutup mata.Menghayati rasanya tauu :P

Rancang nak outing dengan kawan kawan dekat One Utama.Tapi masalahnye..Sape orang dewasa yang nak teman? :P Kami ni dah la badan kecik.Nak harap ke Taekwondo tak de jadi apenyee

0 onigiri: