Saturday, July 10, 2010

Update!Lalala~


Eunhae pon tengok bola.Korea Repuclic dah kalahh x( Uruguay..Kureng asam ea korang. TT^TT Lagu Victory Korea tinggal kenangan..Takpe tak pe,save untuk FIFA 4 tahun lgi xP Esok FIFA abis,kan?

:minimo_38::minimo_38::minimo_38:
Sebab tak sampai hati tengok korang rindu blog aku..*cet!perasan sudah :P Aku tolak ketepi kemalasan aku n update jugak..Say thank you to me la? :P Siyes,banyak gile messege shoutbox yang aku tak balas..sori ea korang..Aku tengah berusaha tak mo online skang ni..UPSR dah dekat sangat sangat nii TT^TT
:minimo_40::minimo_40::minimo_40:
Ni aku nak siapkan tag dari Tyra


tyra:susah gile tau nak save gambar ni..Tak tau nak wat macam mane.Tekan dekat gambar,than pergi dekat blog orang lain,amik code dari situ..sori.. xP
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

soalan:

*Usaha utk mencomelkan belog? Dua website selalu di rujuk?!
Sanggup tak pergi makan donut Jco yang kesedapan tahap melampau bile mak panggil =_=" Selalu nye rujuk blog Ceeramon and Raracandyfloss.*siyes,jeles gile dengan blog kak balqis and tyra xP

*5 perkataan tentang saya(?)??
Suka buat kerja gila *eg:campur yogurt dgn oat dan telur xP
Banyak cakap kot
Suke baby tapi tak tahu main dgn diorang =_="
Automatik tertidur waktu belajar sorang sorang
Tergoda dengan kambing dekat bukit sebelah skolah ;P

*TAG utk kengkawan??
Siape ek?Sesape je la..Amik je! :P

pucca_love_08pucca_love_08pucca_love_08pucca_love_08pucca_love_08pucca_love_08pucca_love_08

Periksa percubaan pertama hari tu..Markah turun mendadak dadak.Still A..tapi..A macam ni..Boleh puas ke? ;(
pucca_love_16pucca_love_16pucca_love_16
BM Penulisan:83%-turun 10% ;(
BM Pemahaman:83% jugak-sama je kot :P
MT:100%-ni je la subjek yang maksimum..lain down TT^TT
SC:84%-turun 4%
BI:90%-naik la sikit..

See?Teruk,kan?Daripada no 2,terus turun no 7.Arrghhh..Kena usaha.Sebab tu la aku jarang update sekarang.Siyes,aku kene tingkat gandakan usaha.Tak boleh main main.UPSR ni anak tangga pertama kita tau?

Sekarang,aku dah rajin sikit buat latihan.Aku happy laa..Tapi skolah agama?Banyak gile hari aku tak pergi.Malas la..Aku pergi pon,tak dapat apa apa sebab tak tumpukan perhatian langsung.Aku dah tak ada sape sape lagi dekat situ.Nak pinjam buku pon malu malu.
:minimo_29::minimo_29::minimo_29:
Tapi aku tak lupakan PSRA.Itu pon penting jugak tau?
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Nak tukar topik je taruk emoticons.Sadis tak?Atau kreatif? :P

Mak aku belikan buku Epop tadi..Weeee..Cover die SUPER JUNIOR bebeh! xD happy sangat sangat.Tapi aku bayar balik duit kat mak aku :D

Bestnye..bestnye.. :P Sekarang tak main la buku Bintang Kecil..Skang main E-Pop plak.. xP

Klimaks mengejut
BABAi!
:minimo_37::minimo_37::minimo_37:
Sesiapa ade link untuk emoticons greasemonkey yang comel comel?Aku jumpe yang biasa biasa je.. :(

3 onigiri:

ainaa ;) said...

eh ! kita sme la !
dulu ainaa dpt no 2 . sekarang no 7 !
T___T
and ainaa pon beli majalah epop sme ng anis . ^_^

Anis Farzana said...

wuwwuwu..sedihnya..tingkatkan usaha!yeaahhhh xP

excited gilak buku epop cover sj.Hepi sangat sangat.tpi poster beast TT^TT

hamzah ian said...

akhirnye spain menang..