Tuesday, June 15, 2010

Tajuk? (^_^)v

Gambar takde kena mengena dengan post.Harap maklum :P

Hello!
Apabila ditanya hello
Anda jawab hello jugak
Why?
Kan itu dah kira mengajuk cakap orang
Dan itu kurang ajar namenye
Kite patut jawab
Apa kau nak?
atau
Shut up!
Kekeke

What am I doing?Yeaa..I am merapuing.Btw,lawat la blog ni http://merapu-ing.blogspot.com ;D

Hehehe..nak start dengan apa?Aku memang nak buat post.Tapi idea hilang pergi laut cina selatan ke mana mana ntah xP

Anda mau tau satu perkara?Nak tak?Wakaka..saya dah rabun.. xP Kekeke..kecoh..kecoh..Tapi an..Kalau aku pakai spek nanti,macam mana rupa aku ea?Jadi nerd? xD
Ampuunnn..

Ade satu gambar ni,aku jumpa,cantiikksss..Muka macam kawan aku.Sebijik~Yeaa..Itulah Heo Young Saeng(SS501)Muke die sebijik macam kawan aku bile die buat pose tertentu je..
Nih nih.Gambar yang kanan bawah punye.Wakk lu..Same gile dengan kawan aku Maisarah xD Sori,aku tade gambar maisarah.Kekeke..Bangga owh Maisarah bile aku kata muke die sama macam Young Saeng ni.Konon la muke kamo macam orang korea.Hehehe..Tapi btol btol sama.

Eheehe..Dialog kotaraya(da diubah sikit tapi asasnye masih ada xD)

Aku : Mai,aku ade tengok kat internet,ade sorang member SS501 ni muke sebijik cam ko
Mai : Ea?Wei bagi la gambar tu.Aku nak tengok
Aku : Aku tak save a gambar tu
Mai : Ala..Tak pe a.Aku cari sendiri.Ape nama die?
Aku : Heo Young Saeng

Tapi yang hebatnya..Dah lama dah sejak aku gitau yang Young Saeng tu muke macam Maisarah.Ingatkan Mai dah putus asa cari gambar tu.Rupe rupenye blom agi.Bersungguh sungguh carik gambar 'kembar' dia xP aku tabik kat kau maii..

topik lain topik lain topik lain topik lain

Aku sekarang banyak layan K-Pop.Pergi sekolah mesti bincang dengan Maisarah dan Yuni pasal Korea.Wakaka..Sengal..Orang datang nak belajar,die nak gosip.Tak baik!Tak baik! xP Tapi kitorang takde la cakap pasal SuJu semata-mata. :P


Sorry Sorry,sori.Aku da jarang layan Sorry Sorry.Eh eh..Tak elok!Tak elok!Kena layan jugak! xP


World Cup?Aku sokong Korea!Victory,victory,victory KOREA! xD


Tiba-tiba suke lagu NuAbo ni xD Amber cool laa <3


Lagu ni bagi aku sangat cool xD


Kyuhyun dalam ni.. *nosebleed

Ini antara video yang aku selalu layan.Kekeke..Oh oh,termasuk yang ni


Jangan pandang rendah dekat teletubbiess..Comel ape dorang.. xD
Sori,post ni ditulis masa saraf otak sebelah kanan anis tercabut.Sila abaikan :D

2 onigiri:

nurulonew said...

hehee^^
anis pon ske SHINee??
sme2..
follow u~
follow me back okeyh? ^__^

Anis Farzana said...

^_^ suke la jugak.tpi x de la gile gile suke mcm saya suke suju xP kekeke..ok~i follow u~ :P