Friday, January 6, 2012

Tweet Tweet!

Assalamualaikum dan salam sejahterqa dan salam satu Malaysia. Berhemah dulu. Hehehe.

Ok ni nak cakap pasal Twitter je sebenarnya.

Twitter ni sapa tak tau memang naya la. Tadenya orang zaman sekarang ni yang "Hah?Hah? Twitter tu menatang apa? " 

Kebanyakannya artis la yang guna twitter twitter ni. Masukkan gambar dan sekian sekian. Ala retis biasa la. Semua orang nak baca. Dia tulis 'saya tengah makan' pon berjuta orang balas. Yang kita ni? Hahahaha. Tapi tu la. Macam diari pulak aku tengok. :P


Nak pergi makan tulis, nak mandi tulis, nak potong kuku tulis, ada tu sampai nak berak pon tulis. --'

Ok apa motip sebenar cerita pasal twitter ni. Hahahaha.

Sebenarnya nak cakap yang aku baru nak guna Twitter.

Hahaha kat atas kemain kutuk orang yang tak kenal Twitter. Sendiri baru nak guna. Account dah lama sebenarnya. Tapi sebelum ni kan macam tak minat *tak reti sebenarnya . Ye la aku tak faham apa motip tulis pasal benda benda harian kita. Kalau retis tu orang baca la. Aku ni follower pon tak sampai 100. Hahahaha. 

Tapi semalam, Yuni datang online dekat rumah. Then bila dia bukak twitter, tengok twitter dia layout lain. Apakejadah layout aku sorang je yang layout lama ni. Oh ini tidak adill. Aku telah dikencing. Kalau aku online, profile semua orang termasuk aku guna layout lama. Tapi kalau tak online then view profile sendiri, eh layout baru pulok. Caner tu? :P


Eii adakah ini sebab twitter aku sudah berhabuk. Hahaha. Gasaak.

Daaann, korang kan baik. *Ehem*

Orang yang baik pasti akan mengasihani rakan dia. Hehehe.

FOLLOW LAA. 



Orang lain follower beribu ribu tuu. Hahahaha. So apalagi, klik >>SINI<< ya orang baik lagi comel lagi hensem sekalian. Ataupun tekan dekat sebelah kiri blog ni.

Jasamu kukenang. Terima Kasih TT^TT

..........................
..........................

Inikah namanya publisiti murahan? Wakakaka.


SEKIAN ;D

Hari ni grading Aikido. Fuhh gabra gilaa. Semoga berjaya pada diriku. Ucap kat diri sendiri hahaha sedihnya hidup TTvTT

0 onigiri: