Friday, June 26, 2009

Penat..Penat Sangat!

Sekolah anis!!Tapi ni bangunan baru.Cantik woo..Hehe..


Mase kat skolah tadi,penat giler!!Dah tu plak sume kengkawan balik awal.Tinggal anis,ana, n sakinah.Tapi mase awal2 anis smpai kat skolah tu,ramai la gak yg ade.Mase org dah pakat2 balik dan meninggalkan anis seorang(chewah!)anis rase bosan sgt!Nasib baik ana n sakinah senasib.Diorang balik lambat gak.Disebab kan tak der keje nk dibuat dlm kelas tu,kitorang pon keluar la dari kelas tanpe meminta kebenaran cikgu(cikgu tak perasan)ape lagi,anis pon snap la kamera sane sini!Ini gambar hasil tangan anis(err..ana ngan sakinah pon same)nasib baik mase tu bawak kamera.Kalu tak..mmg dah balik dah kul 9 pagi tu.

Hei!ni gambar curik ni!Ape yg anda(sakinah)lakukan waktu anis tgh sedap2 minum air laici ni?


Setelah selesai minum air yg boleh la sedap tu,kitorang naik kelas semule.Ternmpak plak adik kawan anis.Name budak comei ni ammar(btol ker eja gini mai?)


Ini gambar rambang.Saje ambik gambar mase tu.Gambar ni kabur ckit bab anis ambil senyap2.Takut cikgu nmpak.Tapi sebenonye cikgu tak kesah pon anis bawa kamera.


Anis!!Hehe..Yucks,muke anis nmpak cam demon jer.Perhatikan mate tu.Mmg serupa!


Ini kawan anis.Sebelah kiri tu ANA n sebelah kanan tu yg pakai vest ijau tu MAI.Mai ni pun balik awal.Cian anis..


Ini plak Iffa n masih lagi ana..Model yg same je.


Lepas sesi bergambar(ecey..)ngan bebudak pompuan,pergi ke budk laki plak.Tapi laki ambik satu jer..Maklum la,jage ego.Dari kiri:Mirza,Afif,Ilman n Fayed.(bebudak laki perasan macho!)


Kat sekolah anis ade buat err..ape ye panggil tu.Ala..yg model rumah kecik2 tu.Anis ade ambik ckit gambar.Tapi tak banyak bab cikgu tak benarkan murid2 masuk kat situ.Takut rosak plak rumah tu.

Ini tangga rumah ape tah tu.Tak ingat name=P Tapi nmpak cam tangga umah btol kan?Cam tak caye cikgu se kreatif ni.


Ini pemandangan dari tepi rumah tu.Sori tak dapt ambik gambo rumah yg penuh.Susah!Ini pon terpakse masuk dlm 'garisan larangan' tu.


Ini rumah panjang tak silap anis.Buat dari buloh tu..dlm rumah ni cam btol2.Seram..


Ini pintu masuk rumah ni.Agak2 muat la tak?isk,nk kene panggil doraemon ni suruh kecik kan anis.


Posing kat bawah pokok..lawa gile!Pokok ni kalu tengok secare life,mmg lawa!Bertuah dpt berkenalan ngan pokok ni.Hehe..


Ini sakinah.Dye mmg pandai amik gambar.Ade bakat jadi jurugambar kot..hehe..


Bebudak darjah 2(ker 3?)yg malu2.Org nk amik gambar dye, dye lari.Tapi nasib baik la anis ngan sakinah ni reti pujuk bebudak..hehe..


Errkk..ni jadi buruh paksaan sakinah n Ana.Oh mmg tersgt menakut kan..Ade bakat tak masuk anak wayang?Hoho..


Wah..berani2 masuk kawasan larangan..Ana tgh tahan nk masuk bilik air tu..


Berehat seketika..(erk,sakinah mmg tak penat2 snap kamera)


Oh ye..mase kat skolah  ni telah terjadinye satu perkare yg bersejarah.Ini sume gara2 ana.Huh!

Gini citer nye..mase tu dlm perjalanan nk pi mane tah.Time tu ana main2 ngan anis.Dye tolak tudung anis smpai naik atas kepala.Nasib baik tak nmpak rambut.Anis bio kan jer la.Tapi..ana ni plak terlebih tolak sampai tudung anis tercabut btol2 depan budak laki.Argh..malu nye..Dah tu plak tudung tu terpelanting lebih kurang 1 meter.Ala2 superman pon ade.

Satu minit sebelum tudung terbuka...


Satu minit selepas tudung terbuka...(lakonan je yea..macam biase,jadi buruh paksaan sakinah)


Gambar sangkar burung yg tak berape banyak burung.Dulu2 ade baaaaanyak sgt burung.Tapi skarang ni dah arwah.Uhuk!


Ini bukit botak.Hish..Geram nyer!Sape la yg sanggup botakkan bukit ni?!Ntah2 org tu botak n dye nk same kan bukit tu dengan kepale dye yg botak tu!

Pembalakan hutan yg makin menjadi-jadi.Dulu2 bukit ni banyak pokok.Smpai tak nmpak jalan.Tapi skang ni dah botak la..Rindu dekat monyet2 yg selalu bergayut tu..rindu kat tupai yg selalu melompat..Kekadang rindu gak kat 'makhluk2' lain tu.Hwa!!I miss u all menatang!

Erkk..kalu korang perasan,model2 dye same je.Anis,ana, n Sakinah.Nak wat camne.Sume org dah balik.Tinggal kite tige je.Sebab bosan la kitorang snap2 gambar tu.Ade banyak lagi gambar.Tapi memandang kan dah nk dekat maghrib ni..Masukkan kit jer la.Ok!Bye!

1 onigiri:

anisberrybanana said...

Huhu..komen sendiri..cedey nyer..sesape komen la yek?