Saturday, August 7, 2010

I'm Tired at the Same Time Satisfied

 Fuh fuuuhh..2 jam menghadap komputer semata-mata nak tukar layout blog.Ade la edit sikit sikit.Berpeluh weehh.. :P

Lawa ke layout ni?Bagi aku macam biasa biasa je..Tapi lebih baik tukar.Aku dah boring tengok layout biru 3 column yang dulu tu.Hehehehe.. Hepi!Hepi! Kejap lagi nak buat blogwalking la.Cari cari idea ke..Hehe..pada masa yang sama 'memaksa' blogger tersebut visit blog ni*kalau baik follow la :P

Lagi satu,korang kan?Bile bukak blog aku,ade tak komputer korang jadi not responding?Aku bukak blog sendiri terus mozilla merajuk.Berat kot.Tapi aku rase widget aku tak de lah banyak mane*banyak la kot Tapi ade blogger lain tu yang widget memang dahsyat punye banyak.Tak hang pon?Kalau korang ade link untuk 'timbang' blog,kongsi2 la dengan aku..hehehe..

ahaa..Kalau tak jumpe shoutbox,check ditepi sebelah kanan.Best la boleh hide shoutbox*ketinggalan =_=" dan dan,aku dah boleh buat butang 'like' facebook.so,rajin-rajin la like.terasa tau kalau tak ade orang like :P

ehem..last but not least
my marimo..eh eh,memory..

0 onigiri: