Thursday, February 4, 2010

Tension!Tension!Tension!=(

Tension weyh!Argh!Sangat sangat sangat sangat(X1000000) tensionserumrh
010101
Jadi darjah 6 ni sangat sangat sangat tension okeh?Banyak gilak homework.Sampai tidur lambat(macam pukul 1pagi)semata mata nak siapkan homework.
181818
Tapi..Tak boleh la nak salahkan cikgu,kan?Cikgu bagi homework ni sebab nak anak murid pandai.Kalau fikir betul betul,kerja cikgu lagi banyak nak kena buat,kan?Be positif,Anis!

090909
Tapi kan..Semua member aku dah berhenti sekolah agama.Aku sorang je yang masih teruskan 'perjuangan'.Ye la..Aku kan nak masuk MRSM Langkawi.Kalau tak dapat pon,at least boleh masuk KAA kan?Hmm..Mase ustazah ajar dalam kelas,ape satu pon tak masuk telinga.Bile ustazah soh buat kerja,mula la tanye tanye kawan sebelah.Ye la..Nuryn Farah Yuni tu kan teman seperjuangan aku sejak kecik lagi..Kalau takde diorang,aku rasa sebatang kara.
010101
Esok gotong royong.Wadush!Penat la nanti..Nasib baik aku ni bukan budak kelas 6Tekun.Diorang kena basuh tandas..Hahaha..Kelas aku kene bersihkan makmal sains.Makmal yang baru tu lawa la..Macam dalam cerite orang putih tu :P
141414
Aahhh..Kalau lah kelas aku ade aircond,kan bagos..Hehehe..Nanti tak de lah basah ketiak tu.Yela..bangunan baru tu kan 4 tingkat.Sakit kaki aku..Pagi pagi aku pakai deodorant.Sampai je tingkat atas tu,ketiak suda basah.. :P
131313
Ok babai!Tata!Titi!Tutu!Sayonara!annyeonghi gyeseyo!(macam tu je penutup nye.Hehehe..)
kyuhyun!hehehehe..

0 onigiri: